Torsdag

Hej igen !
 
Idag kom två killar från elverket o ställde sig o titta på
stolpen med elkablar som vi så gärna vill ha bort.
Jag gick ut o pratade med dem jo de skulle ta bort
alla stolpar på gatan o gräva ner elkabeln och sätta
upp nya lyktstolpar i området. Ett lyft för gatan bra.
 
Jag har fortfarande problem med nacken huvudvärk o
ont när jag rör på huve.
Igår va jag till v-centralen o på fredag ska jag till tandl.
o dra en tand i ök som har en defekt rot på lördag
på massage hos grannfrun. På tisdag tillbaka till
sjukgymnast där jag gått sen februari.
 
Måste berömma vårt pampiga sjukhus som jag
under några dar fick mer insyn i. O vilken fin personal
När man kommer tillbaka till sängen efter dusch så är
sängen bäddad o bordet rentorkat O efter en stund kommer
de in med en frukostbricka där man själv valt vad man önskar
o lock över för att skydda maten . Så fräscht o fint.
Hoppas de får den lön de verkligen förtjänar.
 
Röntgenbilder som de tog på mig skickas till Sidney i Australien
Alla bilder de tar efter 2300 på kvällen skickas till Australien
en tjänst de hyrt annars hade de måsta anställ en till röntgenläkare
o då blev det här billigare.
Hej från mig /Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0