Onsdag

Fortsättning!
 
Han öppnade modemstickan o kollade ville se på datorn
knappade o kollade o sa sen att jag hade onödigt dyr
mån bet. för bredbandet 268/mån. De hade ett erbjudande nu
som han tyckte jag skulle ta 229/mån om jag band i 24 mån
så skulle jag få lite prylar med och han skulle fixa felet på
en gång. Jag accepterade det o han stack iväg o hämta
prylarna som jag skulle få en router en mobiltelefon en
surfplatta o ett jättestort påskägg som jag först trodde va tomt
så han skulle lägga grejjerna däri men det va tungt.
Jag undrade om ägget det ska du också få sa han.
Det tog tid att ordna felet han måste byta webbläsaren o
sen installerade han surfplattan klar att använda så tio min
över elva va det klart o jag kunde bära ut alla grejor o det
jättestora påskägget. Helt otroligt. Men vi har ju både bredband
fast telifoni både Görans o min mobil hos Telia det blir
4 abonnemang. Som tur var så hade de två expediter till
som tog hand om de andra kunderna som kom i jämn ström..
Hej från mig Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0