Onsdag

Hej igen!

Jag fick en aning av hur det är att bli instängd i en hiss
när jag var till tandl. sist.
Gillar inte att åka hiss men det är tre långa trappor upp
till tandl. En kille höll upp hissdörren så jag åkte med.
Men väl uppe så gick dörren inte att öppna.
Där stod vi och kom inte ut. Två knappar fanns att trycka på
men inget hände då kom en dam förbi hissen och upptäckte oss
Hon gick in och hämta hjälp. Vi fick då rådet att åka en våning ner.
o se det gick. Vi vågade inte göra det innan vi hade någon som sett oss utifall att vi skulle fastna mellan våningarna så ingen skulle se oss. När dörren öppnades en våning ner så steg jag snabbt ut Jag tar trappen upp jag med sa killen. Fick en ny tid dagen därpå men då gick jag trappen upp. Nästan uppe mötte jag en kille som tyckte jag va spänstig som gått trappen upp. Igår fastnade jag i hissen sa jag. Aj aj kan sånt hända sa han.
Hej från mig Farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0