Onsdag

Hej igen!

Pigg som en mört ! Vilket uttryck förresten. Det blev inget lyssnande på allsången för mig gick upp o lade mig istället kl åtta. Vi drack kaffe o en stor bit av gräddtårtan med hallon jag gjort och blev så trött efter dagens strapatser . Upp tidigt o iväg till sjukhuset måste anmäla mig i stora receptionen vi huvudingången o sen trava i den andra korridoren ända bort till mammografins väntrum B.Väl framme va dörren låst så man måste slå in en kod innan den öppnas.Sen blev en lång väntan för där fanns bara en läkare nu under semestern. Så efter nära 2 timmar kom jag ut igen . Vid femtiden kom vi på att vi skulle åka till Bergeforsen o hälsa på Torsten o Ingbritt men dem mötte vi efter vägen de skulle på ett surströmmingspartaj.Hej från mig Farmor

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du bloggar halv 6 på morgonen, pigg som en mört! Jag som tyckte att jag var duktig som gick upp halv åtta :P (jag tog en löprunda iofs, så det kanske väger upp "duktighetsmässigt", haha)

2013-08-01 @ 11:28:26
URL: http://newzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0