Tisdag kväll

Hej igen!


Vi fick besök av Therese igår. Hon kom med nybakade vinerbröd
från Charm bagaren Sedan vi fikat så lärde hon mig hur man sätter
in bilder på bloggen. Jag kollade och skrev ner allt hon gjorde
men missade hur jag skulle få dit texten under bilden.
Så jag kan bifoga en bild men ingen text tills någon kommer och
visar mig hur jag ska göra.
Tisdagens bild är tagen av stugan i Ljungdalen efter uppfräschningen.
Mikael o Lena har sågat ner en hel del träd och travat upp klamparna
efter väggen och tagit reda på allt ris Sen fick vi hjälp av Eva o Sven
med klippning av det långa gräset o buskarna på baksidan.
Så det blev riktigt fint
Hej från mig Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0