Torsdag

Hej igen!

Igår de 1 april hade vi jättefint väder så jag satt ute o solade
då får jag ett sms på mobilen kunde inte läsa pga det starka
solljuset men såg att den som skickade det låg på sjukhus.
Jag fick bråttom in för att fortsätta läsa.
Där står Jag ligger på infektions avd på sjukhuset .Hade fått
hem vin från Australien som var packat ipappersbitar kände 
att det stack till i handen och en stor svart spindel kuta iväg
Läkarna här på sjukhuset har kontaktat Jonas på Skansen
för att faställa vilken sort det gäller
Är något bättre men handen är stor som en fotboll  A.

Först tyckte jag det lät troligt men eftersom jag nyss läst
aprilskämtet i ST om hundbajset så tänkte jag det är ett skämt
Så jag svarar det låter som ett aprilskämt  men eftersom jag
inte hörde något mer så måste jag ringa  upp o då blev det
APRIL APRIL

Hälsningar Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0