Måndag

 
 
Hej igen !
 
Jag skulle behöva åka bort till Kjell o Co.
o köpa en ny mus till datorn den har slutat
fungera . Vi var ju på väg dit i Tisdags men jag
blev så dålig så vi fick stiga in i bilen  för att
åka hem igen. Men vi ändra oss åkte in till
akuten eftersom jag blev sämre.
 
Väl där bestämdes att de ville ha kvar mig över natten
men det blev 2 nätter eftersom de måste ta så många rtg.
Både huvudröntgen ,ultraljud på halsen, o magnet rtg.
Så jag blev ordentligt undersökt.
 
Jag träffade en massa människor läkare sköterskor
städerskor och olika dragare vet inte namnet på det yrket.
De hämtar patienten liggande i sängen o drar iväg med
hela ekipaget o in i hissen o ner till behandling lämnar där.
Sen kommer nya dragare o hämtar upp till avd. 2 ggr fick
jag åka rullstol . Den dragaren hade jobbat i 40 år med att
dra patienter . Tungt o slitigt arb. att dra dessa sängar.
Hej så länge./ Farmor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0